“Het belangrijkste is dat je de boot niet mist, dus begin gewoon!”

“Het belangrijkste is dat je de boot niet mist, dus begin gewoon!”

Machiel Tiddens van AH.nl nam de aanwezigen tijdens de Nationale DHZ Sessie mee in de omnichannelwereld van Ahold. Welke stip zet het bedrijf op de omnichannel-horizon en hoe verloopt de reis naar die stip? Tiddens vertelde over de start-up AH.nl. Hoe ze experimenteren, falen en gebleken successen snel uitrollen. “Het belangrijkste is dat je de boot niet mist, dus begin gewoon!”

Tiddens stond in 2013 ook op het podium. Destijds sprak hij over Bol.com, zijn toenmalige werkgever. Inmiddels is hij Vice President E-commerce AH.nl. “Acht procent van de omzet in dhz wordt online gerealiseerd. Met 170.000 artikelen groeide Bol.com uit tot een van de grootste online spelers in de branche. Zo hard kan het gaan”, hield Tiddens de aanwezigen voor.

Dezelfde uitdagingen

Volgens Tiddens heeft Ahold al sinds de oprichting te maken met een veranderende wereld. “De vraag hoe we daarmee

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief