Foutmelding

Het veld Math question is verplicht.

“Het gaat om scherper kiezen”

“Het gaat om scherper kiezen”

De nieuwe Karwei in Amsterdam is de derde winkel en de flagshipstore van het nieuwe winkelconcept. Met focus op wand, vloer, raam en verlichting mikt de keten op een nieuwe klantengroep die zijn huis wil verfraaien.
Karwei biedt hen de stijl van een woninginrichtingszaak en het klusverstand van een bouwmarkt. MIX besprak de ervaringen tot nu toe, de implicaties van deze scherpe keuze en het tempo van de implementatie.

In Amsterdam opende Posthuma een goednieuwe Karwei-winkel van meer dan 4.000 m2. Uiteraard in de het nieuwe winkelconcept – intern noemt Karwei het Q-concept – dat klussen en wonen combineert en mikt op een nieuwe doelgroep. Jongere mensen, vooral vrouwen die hun huis willen verfraaien en combinaties maken van de producten voor wand, vloer, raam en verlichting die Karwei hen daarvoor aanbiedt.

Derde op rij

De

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief