Category & Trade Company deelt haar kennis en ervaring in het geheel herziene Handboek Category Management.

Erik Tessels (Gamma) nam op 23 juni 2014 van schrijvers Christian van Someren, Evelyn van Leur en Jan Willem Grievink het eerste exemplaar van het geheel herziene Handboek Category Management in ontvangst.
“Dit boek geeft handvatten voor excellent Category Management, gebaseerd op de klant en de winkelformule. Het biedt leveranciers en retailers een theoretisch kader om samen sterke plannen te kunnen maken en waarde voor de klant te creëren. Door wensen, behoeften of problemen van de klant centraal te zetten en daar oplossingen voor te bieden die passen bij de formule.” Dat schrijft Sander van der Laan, algemeen directeur van Albert Heijn in het voorwoord van het vernieuwde Handboek Category Management dat op 24 juni verscheen.
“Of je nu categorymanager, formulemanager, salesmanager, marketeer of trade marketeer bent, je hebt met het vakgebied van ‘Category Management’ van de retailer te maken. Daarover gaat dit Handboek Category Management. We bespreken alle facetten die met Category Management te maken hebben. Hiermee breng je scherpte in je categorie.” zegt Evelyn van Leur, een van de schrijvers en directeur Category& Trade Company.
Het boek heet “Handboek Category Management’ en is te bestellen bij www.ct-company.nl