De ene formule komt met een app, de ander nog met een kluspas. Maar dan wel eentje die aanbiedingen op maat maakt en on- en offline aankopen gecombineerd registreert.

Deze week introduceert Formido een eigen kluspas. Een pas die sparen combineert met advies en aanbiedingen, precies afgestemd op de behoefte van de pashouder. De Formido Kluspas leert van de gebruiker en brengt de persoonlijke behoefte nauwkeurig in kaart. Aan de hand van het profiel kan Formido gericht aanbiedingen en advies sturen. Klanten krijgen zo precies wat ze nodig hebben.

Alle soorten klussers
Miriam de Bruin, Marketing Manager bij Formido: "We willen de klant optimaal van dienst zijn en daar hoort een kluspas bij. De ene klusser is de andere niet. Je hebt decoratieve klussers die even een muurtje willen schilderen maar ook semiprofessionele klussers die hele verbouwingen uitvoeren. Je kunt niet alle klanten op één hoop vegen en dus voldoet één reclameboodschap voor iedereen ook niet altijd. Wij willen alle klanten maximaal kunnen bedienen. Met de kennis van de kluspas kunnen we de klant gericht benaderen.”

Service voorop
De kluspas koppelt de gegevens aan elkaar van aankopen op de winkelvloer en in de webshop. Daarmee kunnen klanten steeds meer op maat worden bediend. We communiceren alleen over onderwerpen waar onze klanten echt wat aan hebben, service staat voorop. Na de kluspas lanceert Formido dit jaar nog de digitale versie waarmee klanten via de smartphone dezelfde voordelen genieten als met het pasje zelf.
Gamma en Karwei kwamen deze week met een app>