Gardena-on-tour: kennis is kwaliteit

Gardena-on-tour: kennis is kwaliteit

“We zien dat veel retailers op zoek zijn naar onderscheidend vermogen voor hun winkels. Kennis vormt daarin een belangrijke schakel. Gardena helpt door verkooptrainingen aan te bieden. De personeelskosten heb je al en door de verkoopgesprekken en vaardigheden te trainen haal je het maximale uit je personeel.”

Benno de Boet van Tuincentrum in De Boet in Hoogwoud

“Ik heb zelf deelgenomen aan een training, omdat ik weinig van het assortiment afwist. Ik ben er namelijk pas mee begonnen. Het was in één woord geweldig. De inhoud is goed afgestemd op de toepassingen en de mogelijkheden. Een tuinslang en een sproeier kennen we allemaal. Maar ik heb veel geleerd over de complete geautomatiseerde bewateringssystemen, inbouwsprinklers en de verschillen tussen elektrisch- en bezinegereedschap.

Het mooie aan de training is dat

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief