Nieuwe oplossingen tegen vochtproblemen

Aquaplan biedt kwalitatieve producten voor het verbeteren en beschermen van huis en tuin. Vochtproblemen, dakbedekking en isolatie zijn de belangrijkste productgroepen voor het bedrijf dat deel uitmaakt van de Canadese IKO-group. Dankzij de introductie van drie nieuwe producten wordt het voor doe-het-zelvers makkelijker om muren nog beter bestand tegen vocht te maken.

“We realiseerden een miljoenenbereik. Op een nieuwe manier.”

Klussen: we leven er allemaal van. Maar hoe bereik je de nieuwe doelgroep? Hoe zorg je dat de jeugd en jongeren tussen de 18 en 35 enthousiast raken voor klussen en klusproducten? In ieder geval niet met de traditionele kanalen”, dat weet Bisons Country Director Frank Heus zeker. De fabrikant van lijmen en kitten koos in 2017 een nieuwe koers en scoorde een miljoenenbereik. Daarmee kreeg Bison zijn producten top of mind en wist de fabrikant zijn marktaandeel te vergroten en nieuwe gebruikers aan te boren. En dat smaakt naar meer.

Bricorama en zeven blijven 'bij het oude'

De aandeelhouders van Intergamma stemden dinsdag in meerderheid vóór de overname van de bouwmarkten van Van Neerbos en de reorganisatie met de naam Operatie Guinness. Bricorama en drie andere aandeelhouders stemden tegen. Vier voormalig tegenstanders stemden blanco. Maar allemaal kiezen ze ervoor om bij hun oude positie te blijven.

Pagina's

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief