Met een pop-up-store op het Centraal Station van Utrecht laat Karwei treinreizigers kennismaken met de nieuwe woonstijlen. Terwijl ze even bij kunnen kletsen, kunnen werken en zichzelf (of een telefoon) opladen.

De store op Utrecht Centraal is een sneakpreview van de wooncampagne en de allernieuwste woonstijlen die KARWEI vanaf najaar 2017 voert. City Loft, de eerste van de vier nieuwe stijlen die in de pop-upstore centraal staat, is geïnspireerd op het luxe leven in de stad – maar dan bereikbaar en betaalbaar voor iedereen. City Loft draait om groots en meeslepend leven: geniet van luxe, comfort en opvallend design.

De pop-upstore staat drie weken lang elke week in het teken van een andere Europese stad: Londen, Berlijn en Parijs. Reizigers kunnen elke week een citytrip winnen door een foto in de pop-upstore te maken en deze te delen op Instagram met de hashtag #karweicityloft.

Karwei's woonstijlen zijn een onlosmakelijk deel van het nieuwe Karwei-concept (Uden, Goirle en Amsterdam). Daarmee laat de 'bouwmarkt' zien dat ze verstand heeft van woonmode. Zie eerdere berichten over de nieuwe Karwei.