"Onze vierkante meters zijn een zegen", dat zegt Mediamarkt-directeur Barry van Ruiven op MIX' Nationale DHZ Sessie van 16 maart.
Webwinkels als Bol.com en Coolblue lijken de grote winnaars in de publieke opinie. Barry van Ruiven ziet dat anders. In zijn omnichannel-visie hebben de grootschalige winkels van 'zijn' Mediamarkt juist een belangrijke rol.
"Niemand heeft vijftig winkels van ons formaat waar je alles kunt aanraken en uitproberen. Dat, in combinatie met onze webwinkel, geeft mij zelfvertrouwen", zo sprak hij in De Volkskrant.
Op MIX' Nationale DHZ Sessie van 16 maart komt Barry van Ruiven zijn visie en strategie presenteren*.
Andere sprekers:
- Tom van 't Hek: dagvoorzitter
- Berry van Oosterhout, GfK Retail & Technology
- Rondetafel met spraakmakende ondernemers in DHZ
- Paul Burger, Welkoop: kersvers live met e-commerce
- Dorette Bos, Van Neerbos Bouwmarkten: Social Media in DHZ
- Annemart Tielens, Hoe Intergamma Omnichannel werd
*) we maken een klein voorbehoud ten aanzien van de presentatie van Mediamarkt, beeld leenden we van De Gelderlander