MIX' Nationale DHZ Sessie zit er weer op. Met bijna 200 toppers uit dhz-retail en –industrie was het één groot bruisend netwerk. De Gouden MIX-Spijkers werden uitgereikt en de consument werd van alle kanten onder de loep genomen.

Dagvoorzitter Tom van 't Hek leidde het publiek achtereenvolgens langs GfK's Berry van Oosterhout, Joost Wels van Fonq, Truetalks gesprek met klusconsumenten. Daarna reikte Edgar Molijn aan Hoenderdaal de prijs uit voor de mooiste cover van 2016.
In de pauze was het een drukte van jewelste. Alle retailers gaven acte de presence en wisten zich goed te verstaan met de aanwezige leveranciers en fabrikanten. Ook de klusconsumenten bleven nog even en werden gretig bevraagd door de branchegenoten.
In het tweede deel van de middag gaf Tom het woord aan Neuromarketeer Tim Zuidgeest van ST&T en aan Jan van Setten. Tussendoor kwam Marc Nelissen weer op het podium om Gouden MIX Spijkers uit te reiken aan Luxaflex, Martens en HDM. En daarna was het tijd voor een zeer geanimeerde netwerkborrel.

Heel DHZ-retail present
We verwelkomden onder andere deelnemers van retailers als: IBW, Praxis, Formido, Gamma, Karwei, Hornbach, KlusWijs, Multimate, Hubo, Icono, 4plusbouwmaterialen/MijnThuis, Verf en Wand, DecoHome, Enorm/Nicovij, Decokay, Decorette, Thuisin

Presentaties
Klik hieronder op de namen van de sprekers om hun presentaties te downloaden.