Wauw! Wat zijn we trots dat we Steven van Belleghem hebben weten te strikken voor een presentatie op MIX' Nationale DHZ Sessie van 14 maart aanstaande.

Steven houdt een presentatie in twee delen.

Eerst gaat hij in op 'Customers the day after tomorow'. Zijn boek waarin hij de supersnelle veranderingen schetst van klantbeleving onder invloed van kunstmatige intelligentie, bots en automatisering. Hyperpersonalisatie, faster than realtime en ongekend gebruiksgemak.

Daarna bespreekt hij de kansen voor retailers. Hoe kunnen zij bestaande krachten inzetten als hefboom om hun positie te behouden of zelfs te versterken. Ook geeft hij voorbeelden van retailers die het opnemen tegen de grote platformen als Alibaba, Amazon en Google. En er tegelijkertijd ook mee samenwerken.

Wil je Steven zien? Neem dan deel aan MIX' Nationale DHZ Sessie van 14 maart. Kun je meteen ook 175 branchetoppers ontmoeten en de nieuwste GfK-cijfers horen.

BOEK JE TICKETS VOOR MIX' NATIONALE DHZ SESSIE