Zo’n 150 deelnemers kwamen in Putten bijeen om deel te nemen aan een zeer geslaagde Vakdag DHZ, waar de klant centraal stond.

De aanwezige ondernemers werden na ontvangst en een voedzaam ontbijt welkom geheten door Theo Bleeker, directeur van organisator Rinnovatief.

Vervolgens praatten GfK’s Berry van Oosterhout en Jonneke Heins de aanwezigen bij over de cijfermatige brancheactiviteiten. Cindy van Cauter ging vervolgens in op de actuele shoppertrends en Formido’s roerganger Jan van Ham vertelde het gezelschap waarom de keten zo succesvol is.

 

Vervolgens vertrokken de deelnemers met drie bussen naar de verschillende winkels en, uiteraard, om onderweg te netwerken.

Na afloop van de busreizen werden de ervaringen gedeeld, waarbij de passagiers van één bus konden vertellen dat zij ‘in de sloot’ waren beland. Daarom kon Marco Gala Molina ook pas enigszins vertraagd aan zijn mysteryshopperverhaal beginnen. Na zijn betoog deed iedereen zich tegoed aan een heerlijk buffet en werd er nog uitgebreid nagepraat.

 

Hieronder vast een paar foto's van de dag: