‘Out-of-stock vraagt aandacht. Juist nu!’

‘Out-of-stock vraagt aandacht. Juist nu!’

Out-of-stock. Klanten grijpen mis en dat wekt ergernis op. Gebeurt dat nog een keer, dan verhoogt dat de irritatiegraad, raakt het winkelimago beschadigd en kiest de klant bij voorbaat al voor de concurrent. Dat kost geld. Alexander Arbouw van IRI pleit voor meer aandacht voor dit probleem.

Out-of-stock. Klanten grijpen mis en dat wekt ergernis op. Gebeurt dat nog een keer, dan verhoogt dat de irritatiegraad, raakt het winkelimago beschadigd en kiest de klant bij voorbaat al voor de concurrent. Dat kost geld. Alexander Arbouw van IRI pleit voor meer aandacht voor dit probleem.

Was het maar zo makkelijk als in de hotelbusiness. Wordt er een colaatje uit een minibar gepakt, dan gaan registratie, facturering, bestelling en aanvulling vanzelf. Degene die het zelfregistrerende winkelschap uitvindt, wordt een rijk man. Maar zover is het nog niet. Dus grijpen klanten geregeld mis. In de ergernis top

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief