“Bij Nokia lachten we een beetje om Apple”

“Bij Nokia lachten we een beetje om Apple”

Voor MIX gaat Frank Heus – op persoonlijke titel – op zoek naar de wow-factor. Naar mensen of bedrijven waar dhz-retail en -industrie echt iets van kan opsteken. Dit keer spreekt hij Michiel Maandag over zijn systeem dat op basis van data en kunstmatige intelligentie de emoties voorspelt die reclame-uitingen bij consumenten oproepen. 

Frank Heus: “Michiel Maandag is de man die reclame­bureaus, marketingafdelingen en media laat schrikken in positieve zin. Maar ook in negatieve zin. Michiel weet bedrijven inzicht te geven dat campagnes misschien wel of niet aansluiten op de doelstellingen. Of dat een TV­­­campagne beter aansluit bij de doelgroep als 3 specifieke seconden uit een commercial geknipt worden.

We zagen je in mei al op MIX’ Nationale DHZ Sessie, maar kun jij nog eens vertellen wie jij bent en wat je bedrijf doet?
“Ik ben Michiel Maandag, internationaal merkadviseur en mede-eigenaar van het hightechbedrijf Emrays. Ik heb een lange tijd voor

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief