“Geen data, geen verkoop. Nergens.”

“Geen data, geen verkoop. Nergens.”

De webshops van Gamma en Karwei zie je bijna iedere dag veranderen. Intergamma is dan ook continu aan het verbeteren en nieuwe technische mogelijkheden aan het implementeren. Artikeldata zijn daarin de cruciale basis. Voor e-commerce maar ook voor de voorraadcheck, het orderpickproces, de kluscombinaties en de online filterresultaten. “Data zijn bij leveranciers echt geen dingetje meer voor de accountmanager, de secretaresse of de stagiair.”

Een hele vleugel neemt de e-commerce en it-afdeling van Intergamma tegenwoordig in beslag. Mag ook wel met de interne supportdesk, de data-afdeling én zes scrumteams. Met name dat laatste wekt bewondering en toont de kracht die Intergamma inzet op het digitale vlak. De teams werken via de scrummethode, pellen de opdrachten af in kleine slices en leveren in team-sprints van twee weken steeds razendsnel verbeteringen en uitbreidingen op. Die zijn snel gemaakt, kunnen snel getest en verbeterd worden en samen maken die kleine stapjes vele grote stappen. Beter en sneller dan voorheen toen als in een waterval iedere 12 weken

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief