Aanbod bevestigings­materialen speelt in op actueel shoppergedrag

Aanbod bevestigings­materialen speelt in op actueel shoppergedrag

Uitzonderingen bepalen de regel, maar generiek gesproken valt te constateren dat zeker jongeren geen gedoe willen hebben bij het uitvoeren van een klus. Er bestaat behoefte aan snelle navigatie naar het juiste product in het schap. En dat kan ook bestaan uit één plug en één schroef. “Jongeren hebben geen behoefte aan een thuisvoorraad bevestigingsmateriaal.”

De term ‘category management’ heeft in relatie met bevestigingsmaterialen vooral van doen met vereenvoudiging van de navigatie in het aanbod. In het schap zijn ondertussen oplossingen te vinden die precies zijn toegesneden op de uit te voeren klus. Denk aan het ophangen van een schilderij of spiegel. Heel simpel, dan moet de klusser dus gaan voor een set voor schilderij- of spiegelbevestiging, inclusief bijbehorende plug en schroef.
In relatie daarmee valt ook op dat er steeds meer belangstelling bestaat voor kleinverpakkingen. Of zelfs voor een enkele schroef. De consument is daarbij in feite dief van zijn eigen portemonnee, want

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief