Beste klantcontact bij DHZ, kansen bij winkelervaring

Beste klantcontact bij DHZ, kansen bij winkelervaring

IKEA is de meest inspirerende retailer van Nederland.
Dat blijkt uit het onderzoek dat Crossmarks in samen­werking met Synergie heeft uitgevoerd. Het onderzoek laat zien wat klanten inspirerend vinden in retail, welke retailers inspireren en hoe zij dat doen.

Faillissementen van retailers zijn aan de orde van de dag, aan de andere kant zijn er ook retailers die successen boeken. Het contrast tussen winnaars en verliezers in retail is groter dan ooit. Online winkelen en technologie hebben het landschap ingrijpend veranderd. Consumentengedrag wordt steeds veeleisender. Het moet sneller, makkelijker, mooier, leuker en duurzamer. Hoe kunnen retailers, ondanks deze voortdurend bijgestelde klantwensen, toch de aandacht op zich blijven vestigen?

Inspiratie als graadmeter
Daarvoor deden adviesbureaus Crossmarks en Synergie een onderzoek waarbij zij inspiratie als maatstaf namen. Hun redenatie is daarbij als volgt: “Inspiratie geeft energie en brengt mensen in

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief