Category Management als groeidrijver voor dhz

Category Management als groeidrijver voor dhz

Meningen uit andere branches zijn vaak verhelderend. Hoe kijkt bijvoorbeeld iemand uit de foodsector naar de dhz-branche? Constant Berkhout, Europees marketingman bij Pepsico (o.a. Pepsi Cola, Lays, Quaker), wandelde met een kritische bril door bouwmarkten en tekende zijn bevindingen op. “Ik vreet me af en toe op in een bouwmarkt.”

Meningen uit andere branches zijn vaak verhelderend. Hoe kijkt bijvoorbeeld iemand uit de foodsector naar de dhz-branche? Constant Berkhout, Europees marketingman bij Pepsico (o.a. Pepsi Cola, Lays, Quaker), wandelde met een kritische bril door bouwmarkten en tekende zijn bevindingen op. “Ik vreet me af en toe op in een bouwmarkt.”

De dhz-branche staat voor de enorme klus nieuwe omzet te vinden. Jarenlang leek alles

zonder veel moeite te gaan en werd met elke opening van een nieuwe winkel een vers

marktgebied aangeboord. Consumententrends gaven een extra zet mee: van Ikea leerden

we dat zelf klussen eigenlijk heel leuk

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief