De kracht van innovatie

De kracht van innovatie

In bijna 20 jaar tijd is Carat uitgegroeid tot een belangrijke speler in het segment diamantgereedschappen. Het leveren van kwaliteit, het luisteren naar en ondersteunen van de klant én het vasthouden aan een duidelijke filosofie noemt algemeen directeur Kees van Beek als succesfactoren. Ook in de strijd met de prijsstunters. “Ik kan diezelfde kwaliteit kopen voor € 5,- maar daar zit de handel niet op te wachten. De eindgebruiker kiest namelijk voor kwaliteit.”

In bijna 20 jaar tijd is Carat uitgegroeid tot een belangrijke speler in het segment diamantgereedschappen. Het leveren van kwaliteit, het luisteren naar en ondersteunen van de klant én het vasthouden aan een duidelijke filosofie noemt algemeen directeur Kees van Beek als succesfactoren. Ook in de strijd met de prijsstunters. “Ik kan diezelfde kwaliteit kopen voor € 5,- maar daar zit de handel niet op te wachten. De eindgebruiker kiest namelijk voor kwaliteit.”

In grote lijnen kun je de markt voor diamantgereedschappen in twee soorten distributie opdelen. De ene groep leveranciers geeft de voorkeur aan rechtstreekse leveringen aan

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief