Actie én inhoud. Dat brengen Hubo en Multimate vanaf week 39 iedere twee weken met de vernieuwde folder.

“Gekozen is voor een handzamer formaat, dit gaf de mogelijkheid om een paar pagina’s meer te vullen”, legt marketingmanager Miriam de Bruin enthousiast uit. “Hubo en Multimate hebben een verhaal te vertellen, daar wordt onder andere de folder voor gebruikt. De toegevoegde waarde van de ondernemer wordt verteld, ze staan zelfs met naam en foto in de folder! Persoonlijk laten zij zien dat ze kennis, kunde en service aan de klant kunnen bieden. Die vertaalslag is toegepast op de folder”.

De folder laat veel meer zien dan slechts artikelen. De consument wordt voorzien van achtergrondinformatie en uitleg bij de producten. Het is een mengeling van inspiratie, scherpe productaanbiedingen en de hulp van de Hubo en Multimate ondernemer. Daarnaast bevat de folder verschillende sfeerimpressies gebaseerd op wisselende thema’s. In deze periode gaan mensen weer naar binnen, vandaar dat er veel aandacht is voor verftrends en –technieken.