Intergamma ziet DIFM als dé trend

Intergamma ziet DIFM als dé trend

Do It For Me is voor Intergamma-ceo Harm Jan Stoter één van de belangrijke tendensen van dit moment. “Mensen willen graag van alles aan hun huis veranderen. Maar ze hebben er geen tijd voor of kunnen het zelf niet. Dus zoeken ze hulp. Op een vertrouwd adres. Niet op een ingewikkelde manier van een aannemer met zijn meerwerk, maar voor een vast tarief. En daar gaan wij op inspelen.”

De samenwerking van Gamma met Pluimers is een mooi voorbeeld. “Als je je huis wil isoleren krijg je drie of vier verschillende adviezen en zie je als consument vaak door de bomen het bos niet meer. Pluimers en Gamma zijn twee sterke namen die samen een professionele en betrouwbare oplossing bieden en de consument compleet ontzorgen. Dat het werkt, blijkt wel uit de tachtig aanvragen die we binnen twee weken ontvingen.”

Ook andere klussen willen Gamma en Karwei graag voor hun klanten uitvoeren. Daarvoor zoekt Intergamma samenwerking met platformen als Zoofy en met leveranciers. “Dat doen we eigenlijk het liefst. Want zij weten het meeste van hun producten. Wij doen toch al zaken met ze en houden zo alles in één hand. Bovendien praten we makkelijker met onze leveranciers dan met een installateur die een paar uurtjes bij een van onze klanten heeft gewerkt. Zo doen we dat al met deuren en gordijnen."

Dit is een passage uit een groter interview met Intergamma-ceo Harm Jan Stoter waarin hij terugblikt op het afgelopen jaar.

Qua Do It For Me melden we eerder al de montagedienst van Kwantum, Gamma's samenwerking met Pluimers en binnenkort schrijven we over de overname van Handyman Matters door Ace in de USA

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief