Tijdens de deze maand gehouden KlusWijs Ondernemersdag, een jaarlijks evenement voor alle aangesloten ondernemers binnen KlusWijs, werd de prijs uitgereikt voor de “beste klantbeleving 2014”. Het team van KlusWijs Uithuizen mocht deze prijs in ontvangst nemen. Zij behaalden een uitmuntende score.

KlusWijs had, zonder medeweten van de aangesloten ondernemers, mystery shoppers op de vestigingen afgestuurd. De coördinatie van deze winkelbezoeken werd gedaan door B.E.S.T. (Het bureau van Marco Gala Molina die sprak op MIX' Nationale DHZ Sessie). 
Sinds 2005 is B.E.S.T actief en heeft dan ook sindsdien duizenden rapporten van ondernemers uitgebracht. De maximale theoretische score van 100% werd nog nimmer gehaald, tot uiteindelijk het bezoek aan KlusWijs Hamminga Uithuizen. Het team scoorde daadwerkelijk 100% op klantbeleving!
Enkele uitspraken uit de rapportage:
“Dat een medewerker de tijd neemt om een bouwtekening te maken en de onderdelen op maat te zagen is een service die ik nog nooit ben tegenkomen en voor mij aanleiding om met name bij grote klussen klant te blijven bij deze bouwmarkt”.
“De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend”.
“Er heerst een prettige sfeer, medewerkers lopen opgewekt rond, een enkeling doet fluitend zijn werk. Het licht valt prettig naar binnen en het ruikt er aangenaam. De radio staat zacht aan. De winkel is goed schoon. Het is dus een genot om hier te lopen. Ik wordt er vrolijk van”.
“Deze zaak maakt de doelstelling en missie van KlusWijs waar. Hij behoort verreweg tot de beste bouwmarkt waar ik ooit in gewinkeld heb”.

Vol trots heeft het ondernemerspaar Derk Jan en Herma Bakker de prijs in ontvangst genomen tijdens de KlusWijs Ondernemersdag 2014 op Vliegveld Teuge. Een enorme bokaal en een avond uit met het gehele KlusWijs Hamminga team.