MIX' Nationale DHZ Sessie van 2019 was één bruisende netwerk. Alle seinen stonden dan ook op groen: het gezelschap dat bij elkaar kwam, de line-up op het podium en de locatie.

Met meer dan 220 bezoekers was MIX' Nationale DHZ Sessie voor het eerst uitverkocht. Al die branchetoppers kwamen naar het KNVB Trainingscentrum om elkaar te ontmoeten en om te luisteren naar een mooie set sprekers die MIX voor hen op het podium bracht.

Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond besprak de invloed die de VAR heeft op het voetbalspel. Daarna namen Dave Veerman en Marcel de Bruin van SAP klanten mee op een digitale klantreis. Ed Sander van Chinatalk vertelde over New Retail in China en het tempo waarop zij daar innoveren. Na de pauze was Albrecht Hornbach dé grote publiekstrekker. Meneer Hornbach zélf gaf uiteraard geen bedrijfsgeheimen prijs maar vertelde wel over de manier waarop zijn familiebedrijf de balans houdt in de digitalisering van de business. Tom Coronel deelde zijn ondernemersverhaal in de rise and fall van zijn webshops. En Michiel Maandag van Emrays toonde de kracht van zijn consumentendatabase waarmee je de emotie van consumenten kunt voorspellen om op hun gedrag te sturen.

Uiteraard was de Sessie ook één groot branchetrefpunt. Tijdens de inlooplunch, de uitgebreide pauze en de afsluitende netwerkborrel werd er naar hartelust genetwerkt tussen de vele aanwezige retailers en veel van hun toeleveranciers. Dat is zeker ook één van de troeven van de Nationale DHZ Sessie.

In MIX 2019-4 volgen uitgebreide verslagen van de presentaties. Bezoekers van de Nationale DHZ Sessie krijgen een e-mail met toegang tot de presentaties zelf .