Mano Mano, wel eens van gehoord toch? Dat klusplatform haalde van de week € 300 mln op bij investeerders en heeft intussen een waarde van bijna € 2,2 mrd.

Dus.... Die duizelingwekkende cijfers geven wel aan welke potentie de kapitaalmarkt in het klusplatform zien. Mano Mano is niet alleen een webshop, het is een internationaal totaalplatform waar klussers op terecht kunnen.

Opgericht in 2013 door Philippe de Chanville en Christian Raisson is ManoMano een online marketplace voor DHZ en tuinproducten. Het is een website voor een community van huis- en tuinliefhebbers die het hen mogelijk maakt om tips en adviezen uit te wisselen over hun klusprojecten in huis en tuin. Aanvullend heeft ManoMano technologie en klantgerichte innovaties ontwikkeld zoals Manodvisors, een gemeenschap van experts die kunnen helpen bij aankoopbeslissingen én bij de uitvoering van een klus (2,3 mln conversaties in 2020); ManoFulfillment, een categorie-specifieke logistieke dienst die zijn werk doet in Frankrijk, Spanje, Portugal en Italië. Plus allerhande diensten die specifiek zijn afgestemd op het verbeteren van de business van ManMano-sellers.

Met meer dan 3.600 seller-partners en 10 mln producten biedt Mano Mano nu werk aan 800 mensen in zes marktgebieden: Frankrijk, België, Spanje, Italië, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

Check dit bericht over Mano Mano maar eens. Of bekijk de (Franse) website van ManoMano.