Karwei is een hippe interieurverzorgster, Hornbach een botte boer, Gamma het braafste jongetje van de klas en Praxis de vrijgezelle grappenmaker die graag gezien wil worden. Praxis vroeg een aantal mensen de bekende bouwmarkten als persoon te omschrijven. De uitkomst is té leuk om niet te delen!

Stel dat een bouwmarktketen een mens zou zijn, met wie zou jij dan een kop koffie willen drinken? Praxis vroeg het aan de consument en bundelde de reacties.

Hieronder bespreken we Praxis zelf.

Praxis: eigenwijs, to the point en allemansvriend

  • Man
  • Leeftijd: 35
  • Beroep: kantoorbaan in de economische sector of bij de gemeente.
  • Gezinssituatie: samenwonend, (jonge) kinderen.
  • Karakter: sportief, lolbroek, eigenwijs, to the point, ambitieus en allemansvriend.
  • Hobby’s: hardlopen, tennissen en klussen.
  • “Bij Praxis denk ik aan een persoon die met iedereen om kan gaan. Praxis wil met iedereen samenwerken.”
  • "Praxis is to-the-point. Geen gezeur, recht toe-recht aan maakt efficiënt de dingen die hij moet maken.”
  • “Praxis is een persoon waar je eenvoudig mee wegloopt, altijd behulpzaam. Klusser vooral op technisch gebied. Gemakkelijk benaderbaar voor advies.”
  • "Hij is de lolbroek van de groep, maakt vooral graag grapjes om op te vallen."