Deze week introduceert Praxis een elektronische klantenkaart. Hij maakt onderdeel uit van het nieuwe klantprogramma MijnPraxis. Het klantprogramma is simpel te gebruiken via de Praxis-app en het biedt veel voordelen en services voor klanten.

Uit een recent onderzoek van Praxis is gebleken dat de klant gemiddeld 4,5 klantenkaart in zijn bezit heeft en daarmee een overvolle portemonnee met pasjes heeft. Daarom heeft de Praxis-app nu ook een digitale klantenkaart. Wanneer klanten geen smartphone hebben, kunnen zij ook gebruik maken van een willekeurige, bestaande klantenkaart, zoals de Air Mileskaart. Hiervan wordt alleen de streepjescode gebruikt.

Met het nieuwe klantprogramma wil Praxis het klussen makkelijker en leuker maken. MijnPraxis biedt veel leuke voordelen en extra services. Zo krijgt elke klant een jaar extra garantie, 90 dagen bedenktijd op elke aankoop in plaats van 30 dagen en zijn er speciale kortingen. Bovendien maakt de klant elke maand kans op een klusjesman voor één dag.

Elke klant kiest zelf om wel of niet te registreren. De organisatie zegt toe uiterst zorgvuldig met alle gegevens om te gaan: de klant vooraf zelf welke gegevens gebruikt mogen worden. Klanten kunnen zo zelf aangeven in hoeverre ze meedoen en de voordelen van MijnPraxis ervaren.