Reclamecampagne Behang Collectief moet aandacht consument trekken

Reclamecampagne Behang Collectief moet aandacht consument trekken

In de fraaie showroom van Eijffinger in Zoetermeer presenteerde Monique van der Reijden, namens de Stichting Nederlands Behang Collectief, onlangs de reclamecampagne voor het nieuwe seizoen. Het primaire doel: decoratief behang onder de aandacht van de Nederlandse consument brengen.

In de fraaie showroom van Eijffinger in Zoetermeer presenteerde Monique van der Reijden, namens de Stichting Nederlands Behang Collectief, onlangs de reclamecampagne voor het nieuwe seizoen. Het primaire doel: decoratief behang onder de aandacht van de Nederlandse consument brengen.

In het Nederlands Behang Collectief zijn 14 fabrikanten, leveranciers en detaillistenorganisaties verenigd. Door deze samenwerking is er een ruimer budget, waarmee een breed en uitgekiend pakket samengesteld kan worden. De pers speelt een belangrijke rol in de mate van succes. Met publicaties in landelijke en regionale dag- en weekbladen, in woon- en vakbladen krijgt de consument zoveel mogelijk informatie

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief