Van megastore tot shoppingcenter

Van megastore tot shoppingcenter

Interchalet past zich aan aan de wensen van de hedendaagse klant. De 20.000 m2 grote dhz-winkel kiest daarbij voor specialismen en ideeëneilanden, maar wil onder geen beding megamarkt genoemd worden. “De grote jongens maken de winkel groter met hetzelfde assortiment, maar ze onderscheiden zich amper in de markt.”

Interchalet past zich aan aan de wensen van de hedendaagse klant. De 20.000 m2 grote dhz-winkel kiest daarbij voor specialismen en ideeëneilanden, maar wil onder geen beding megamarkt genoemd worden. “De grote jongens maken de winkel groter met hetzelfde assortiment, maar ze onderscheiden zich amper in de markt.”

Ondernemen en cultuur zijn nauw met elkaar verbonden. Op een bepaald moment besloot Rowwen Hèze uit Horst een verzamel-cd op de markt te brengen met de titel ’t beste uit 2 werelden. Dat adagium gaat ook op voor plaatsgenoot Jan Clabbers. Zijn Interchalet staat op verschillende plaatsen in de steigers

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief