'Vergeten' category krijgt volwassen gezicht

'Vergeten' category krijgt volwassen gezicht

Tegen de tijdsgeest in lanceerde Akzo Nobel Decorative Coatings een nieuw merk: International. Alweer een merk? Ja, maar de nieuwe lijn clustert het probleemgebied dat tot nu toe ook als los zand erbij hing en als noodzakelijk kwaad werd verkocht. En dat krijgt nu een eigen naam en dito uitstraling. Tijdens de introductie kwamen ook andere, interessante aspecten aan bod.

Tegen de tijdsgeest in lanceerde Akzo Nobel Decorative Coatings een nieuw merk: International. Alweer een merk? Ja, maar de nieuwe lijn clustert het probleemgebied dat tot nu toe ook als los zand erbij hing en als noodzakelijk kwaad werd verkocht. En dat krijgt nu een eigen naam en dito uitstraling. Tijdens de introductie kwamen ook andere, interessante aspecten aan bod.

Tijdens een 5-tal sessies in den lande maakte de branche kennis met de nieuwe Akzo Nobel-strategie. Los van de strategie en promotie van de eigen lijnen, presenteerden de verantwoordelijken meningen en visies van verschillende vertegenwoordigers uit de branche,

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief