Adformatie bespreekt wekelijk diverse reclamefolders en kiest een beste en een slechtste folder. Deze week zijn dat twee bouwmarktfolders.

De folder van Formido vinden bloggers Hagenberg en Smids de beste. Die van Hornbach de slechtste.

We quote'n  uit Adformatie's beoordeling:

Formido
De beste folder komt deze week van het vriendelijke Formido. Goede voorkeuze, overzichtelijke en verzorgde opmaak, goed kleurenspel waardoor de folder ondanks de vele onderwerpen lekker doorloopt. En op een bepaalde manier de lezer ook inspireert om enkele klussen nu daadwerkelijk aan te pakken. Misschien zijn alleen de pagina's 22-23 'In de tuin' wat te lente-achtig.

Hornbach
De slechtste folder is deze week van Hornbach. De folder begint veelbelovend met een krachtige cover.
'Er is altijd iets te doen' is de stevige headline met een visual van een met steengruis bedekte borende man. Lekkere cover. Helaas gaat na de cover het licht meteen uit en belanden we in een serie spreads die te vol zijn, geen focus hebben en onsamenhangend zijn.
'Er is altijd iets te doen' en bij Hornbach begint dat bij de folder.