De klant bepaalt het assortiment, niet de inkoper
Na Wirichs en Marktkauf betrad Hornbach als 3e Duitse keten het Nederlandse dhz-land. Anno 2001 staat de officiële teller pas op 3 vestigingen maar de cijfers zijn uitstekend. Bovendien is de expansie nu echt ingezet met de aankoop van 2 Intratuin-vestigingen (Nieuwerkerk a/d IJssel en Geleen) en 4 nieuwe megamarkten in het vat. “Onze organisatie werkt alleen met vestigingen van rond de 12.000 m2. Als je vanuit die optiek opereert heb je al een voorsprong op organisaties die met kleine én grote winkels werken. Denk alleen maar eens aan de logistiek”, aldus May Meulenberg, directeur van Hornbach Nederland.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account.
Of maak een abonnement aan en krijg toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. Tevens krijg je dan ook alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.