Gamma: aanbiedingen op maat, kanaalonafhankelijk

Gamma: aanbiedingen op maat, kanaalonafhankelijk

De digitaliseringstransitie waarin Gamma zich bevindt, kent nu een doortik naar de eigen activatie-discipline. Concreet: promoties hebben nu ook een rol in de digitale folder. De consument wil immers zelf zijn kanaal kiezen en content op maat krijgen waar en wanneer hij dat zelf wil. “Zo ver zijn we nog niet, maar daar willen we wel naar toe”, reageert activatiemanager Ibe Hundling van Gamma.

Hundling was eind april te gast op een retailcongres, waar hij een presentatie hield over de digitale folder van Gamma. “Wat me daarbij eigenlijk het meest verbaasde, was dat die presentatie voor flink wat beroering zorgde, terwijl het fenomeen digitale folder eigenlijk helemaal niet zo uniek is”, stelt Hundling achteraf. Niet alleen bij Gamma, maar ook bij andere retailpartijen is de digitale folder onderdeel van het totale communicatieportfolio. Retailers presenteren die folders op hun eigen site, maar maken daarbij tevens gebruik van folderplatforms.

Verdergaande personalisering
Dat is misschien niet uniek, maar tegelijkertijd is dat slechts een deel van het

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief