Vakinfo voor de bouwgroothandel

Adverteren

AANDACHT VAN DE BOUWGROOTHANDEL

Als u aan de bouw levert, kunt u niet om de bouwgroothandel heen. Of het nu de groothandel is in bouwmaterialen, de houthandel of de technische groothandel in ijzerwaren en gereedschappen. U heeft de groothandelaren nodig om aan de aannemerij te verkopen. Maar hoe bereikt u die groothandelaren? Met MIXpro, een vakmedium van de makers van MIX. Voor 100% gericht op de complete toelevering aan de bouw.

Combineer de technische ijzerwarengroothandel met de handel in bouwmaterialen, de houthandel en de verhuurbedrijven en je hebt één grote groep van gespecialiseerde groothandels aan de bouw. Ieder vanuit zijn eigen specialisme, met de bouwnijverheid als gemeenschappelijke klant. Dé cruciale handelsschakel tussen vraag en aanbod in de bouw.

Lezersdoelgroep: gedifferentieerd, maar coherent
De ijzerwarenhandel, bouwmaterialenhandel en houthandel onderscheiden zich in hun specialisme en hun ‘roots’. Tegelijkertijd zijn er overeenkomsten en ontstaan er dwarsverbanden. Overlap zit hem in bepaalde assortimenten en in de gemeenschappelijke doelgroep: de professionele bouwer.
De overlap krijgt in de praktijk al gestalte in diverse vervlechtingen, organisaties ontwikkelen zich tot one-stop-shops voor de bouwer. In dat kader zijn ze op zoek naar verbreding en verdieping van hun assortiment. En dat schept kansen voor leveranciers en fabrikanten om hun distributie te vergroten, of noopt juist tot het verdedigen van bestaande positie. Precies daarvoor biedt MIXpro het podium.

Wil je de structuur van de Bouwgroothandel trouwens leren kennen? Check dan MIXpro's [Business Update Bouwgroothandel]. Of kom naar [Bouwgroothandel Bijeen], het event van MIXpro en Hibin.

Advertentioneel: unieke propositie qua bereik
In die veranderende markt biedt MIXpro u een coherente lezersdoelgroep die uniek is en door geen enkel vakmedium ‘gecoverd’ wordt . Dat maakt MIXpro heel interessant voor u als aanbieder in deze markt. Want de bouwgroothandel is een belangrijke schakel in de verkoopketen. En MIXpro is het enige vakmedium dat zich volledig richt op die wederverkopers: uw dealers.

Gedragen door de branche
MIXpro onderhoudt een alliantie met Hibin (bouwmaterialenhandel), VVNH (Houthandel) en Vertaz (ijzerwarenhandel). Die samenwerking biedt win-win-kansen en garandeert het commitment van de branches aan dit insider-vakmedium.

Totaalbereik
MIXpro wordt toegezonden aan zo'n 1.750 specifieke groothandelsadressen. Dat zijn technische groothandels, houthandelaren, bouwmaterialenhandelaren en verhuurbedrijven. Onze adressen krijgen we van de ketens zelf, van branche-organisaties en KvK.

Redactionele onderwerpen
De redactionele formule kent een aantal pijlers:

  • Marktontwikkelingen/cijfers
  • Collega’s 
  • Marketing 
  • Producten
  • Logistiek en Supplychain
  • Leveranciers-cases 
  • Techniek en regels 
  • Opleidingen 
  • Brancheverenigingen Vertaz en Hibin

Meer informatie over MIXpro?
Edgar Molijn van Molijn Sales Support kan u alles vertellen over de commerciële mogelijkheden.

Mail Molijn Sales Support of bel 073.503.35.44.

Tariefinformatie en thema's
Per 1 juni 2024

Prijzen in fullcolour 2024 (€ excl BTW) b x h (mm) 1x
1/1 pagina 210x297 2.100
1/2 pagina 187x131 1.350

 

Close-Ups (advertorials)  
Semi-redactioneel artikel (2 pagina's)  3.150
Wij verzorgen tekst in de 'tone of voice' van MIXpro (tel. int.)  
Wij verzorgen opmaak in huisstijl van MIXpro  
U verzorgt bijpassend beeldmateriaal (optioneel MIXpro-foto's a € 350 per sessie)  
Close Up's verschijnen eerst in magazine, daarna integraal online  

 

Editie Thema's 2024 Versch. Aanl.
1 Hang- en Sluitwerk  / Isolatie 16/02 25/01
2 Lijmen en Kitten / Droge afbouw 24/05 02/05
3 Verf / PBM en Werkkleding 30/08 08/08
4 Bevestigingsmiddelen / Powertools  06/12 14/11

 

Banners op MIXpro.nl zijn op aanvraag:

  • 728x90 voor de banners tussen de berichten
  • 300x250 voor de banners in de rechterkolom