Werkspot gaat reisbranche achterna

Werkspot gaat reisbranche achterna

Werkspot volgt hiermee het voorbeeld van reiswebsites als Tripadvisor en Booking.com, die online reviews zichtbaar maken via een sticker bij accomodaties. 

Uit de klusmonitor, een kwartaalonderzoek van Market Response onder 1.000 Nederlanders, blijkt dat 56% van de consumenten online reviews leest. Voor 70% van deze consumentengroep zijn de reviews mede bepalend voor de keuze van een vakman. 

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee