Valutaschommelingen buiten beschouwing gelaten bedroeg de groei zelfs 7,2%. Dat negatieve effect is in geld uitgedrukt zo’n slordige € 0,5 mrd. “We hebben onze economische doelstellingen voor 2014, ondanks het moeilijke economische klimaat, behalen”, meldt directievoorzitter Volkmar Denner. Op het gebied van consumer goods deden de segmenten elektrisch gereedschap voor professioneel gebruik en meetgereedschappen het opvallend goed.
Bosch groeit

De Bosch-groep heeft, volgens voorlopige cijfers, de omzet in 2014 naar € 48,9 mrd weten te tillen. Dat betekent een groei van 6,2%.
Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- MIX, ook achter de microfoon
- Aantallen 2021: 530 bouwmarkten
- “Aandacht voor de klant is het toverwoord”
- KlusWijs bouwmarkten kijken kat uit de boom
- C&C-winkels open op afspraak
- Light-versie van PKVW op komst?
- Enorm ook open op afspraak
- Hornbach NIET open voor winkelen op afspraak
- Thuisin: personal shopping mooie tussenstap
- Hubo: iedere versoepeling welkom
- Homemadeby: afspraken van 1,5 uur
- Decokay: zéker open op afspraak
- Ook Praxis mikt op 'winkelen op afspraak'
- Bauhaus: langer dan 10 minuten
- KW Wonen sowieso op afspraak
- Winkelen op afspraak: Gamma en Karwei wél
- ABN Amro: Snelheid, gemak en beschikbaarheid cruciaal voor winkelbezoek
- Doe-het-zelf aanjager verduurzaming woningvoorraad
- Gamma domineert klusdomein op YouTube
- Fixami: “Zo hard mogelijk groeien met zo min mogelijk pijntjes”
- Mengverf online bij Gamma
- Stand van zaken: betrekkelijke rust qua vestiging-expansie
- Omzet gehalveerd
- Verkeerde schroeven
- Smart Home: Bekendheid en omzet stijgen in bouwmarkten
- Assortiment hang- en sluitwerk verlangt duidelijke keuzes