BPG biedt consument inspiratie

BPG biedt consument inspiratie

Formulemanager Ed Golsteijn van bouwmaterialengroothandel BPG is blij met de wisselwerking die optreedt tussen beide werelden. “We onderscheiden ons met onze bouwtechnische achtergrond en kennis van materialen. Bovendien hebben we een netwerk van aannemers en zzp’ers die we met de consument in contact kunnen brengen.” Mark Lemsom van BPG De Schouwse in Rennese maakt als een van de veertien BPG’s gebruik van het concept. “De folder brengt ons klanten die ons voorheen niet eens kenden en het rendement van de showroom is vele maten groter geworden.”

In de aankomende MIXpro lees je alles over het nieuwe concept van BPG in een uitgebreid interview met Ed Golsteijn en Mark Lemsom.

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee