In een recent marketingscorecardonderzoek komen Stiho (7,8) en Bouwcenter (7,7) beter uit de bus op over-all klanttevredenheid dan Bouwmaat, Jongeneel, PontMeyer en Raab Karcher. Allebei scoren ze het hoogst op kwaliteit, Bouwcenter ook het hoogste op prijs. Op klantvriendelijkheid scoorde Bouwcenter de enige 8 van alle rapportcijfers van alle onderzochte groothandelsketens.
Bouwcenter en Stiho scoren

Aannemers (ruwbouw) zijn het meest tevreden over Stiho en Bouwcenter, zo blijkt uit recent onderzoek van Bouwkennis.
Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- Van Wijnen: “Circulair bouwen kan al kostenneutraal”
- Snelheid voorkwam erger bij Transferro
- Werk aan de Winkel: “Ze hebben hier kennis”
- De visie van Transferro-directeur AJ Tigchelaar
- Transferro definitief overgenomen
- DSG: “We gaan nu digitaal vooruit als één vloot”
- Verschillen tussen Transferro en Zevij-Necomij
- Verbo's innovatieve aanpak: Van afval naar duurzame stuclopers
- “Zonder goed digitaal product sta je 1-0 achter”
- Ferney tevreden over FernEvent
- € 135.000 voor goed doel dankzij Destil en partners
- Innovatie in conservatieve stucmarkt
- BME groeide nog, dankzij acquisities
- Gaat Zevij-Necomij Transferro-activiteiten overnemen?
- Column: Wat gaat het je kosten?
- Een on-Nederlandse kijk op de woningmarkt
- Het netwerk: Bouwmaterialenhandel in ijzerwaren
- Zevij-Necomij: “Transparantie is voorwaarde voor succesvolle coöperatie”
- Column: Een gouden toekomst dankzij teflontape
- Lecot opent nieuwe vestiging
- Morsink vertrekt bij Witzand
- Bunzl stapt in Nederlandse bouwgroothandel
- Column: Van knelpunt naar zekerheidsmarketing in de woningbouw
- TABS: Omzet omlaag, kosten omhoog, winst gehalveerd
- “Meer synergie in processen, maar twee unieke merken voor de markt”
- Transferro betrekt nieuwbouw: “Ambities richting 2040 waarmaken”