Nieuwe merkidentiteit Stanley

Nieuwe merkidentiteit Stanley

Volgens het bedrijf weerspiegelt de nieuwe identiteit zijn 170 jaar oude reputatie, die staat voor innovatie, kwaliteit en prestaties. “De afgelopen vijftien jaar hebben we een enorme transformatie ondergaan”, zegt topman John Lundgren. “Stanley is actief in diverse markten; van de gezondheidszorg en beveiliging tot handgereedschap en bevestigingsmaterialen. We wilden een logo ontwerpen dat de grootte en het bereik van ons merk representeert.”

 

De letter ‘N’ is voorzien van een schuine hoek, met als resultaat dat er zich een omhoog wijzende pijl vormt. “Deze vorm verbeeldt het concept ‘Action’, dankzij de simpele maar krachtige vormgeving. Om de sterkte van het merk Stanley te behouden, blijft de kleurcombinatie geel en zwart ongewijzigd.”

 

De nieuwe merkidentiteit wordt geleidelijk ingevoerd.

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee