*** LET OP: IN MIXPRO 2012-2 STOND PER ONGELUK HET PROGRAMMA VAN 2011 ***
DE THEMA"S VAN DIT JAAR:
1) Acties en promoties uit voorraad?
Een steeds groter deel van de omzet komt uit acties en promoties. Met veel gevolgen voor het voorraadverloop door de tijd, de KPI's, de risico's op incourant en stock-out.
2) Waar blijft de marge?
Marges staan onder druk in een markt die steeds transparanter wordt. Daarom is het belangrijk om faalkosten en andere margekillers te beperken en structureel aan te pakken.
3) Multichannel sales
Door e-commerce en multichannel retailing stromen voorraden veel sneller de markt maar komen ze ook veel vaker retour. Wat zijn de valkuilen en hoe kunnen we die vermijden?
4) Assortimenten groeien, levertijden worden langer, life-cycles korter.
Een recept voor de perfecte storm. Zeker als van hoger hand de voorraad ook nog omlaag moet.
5) Handen uit de mouwen
Goed opgeleide vakmensen worden steeds schaarser. Maar hoe kom je aan een topteam waarmee je alle uitdagingen van dit moment het hoofd kunt bieden?
Donderdag 21 juni
09:30 - 17.00 uur
Kasteel De Vanenburg, Putten
Deze 5 uitdagingen worden in de ochtend plenair neergezet door Walther Ploos van Amstel waarna ze in losse interactieve sessies terugkomen in het tweede deel van de ochtend en de middag. De dag wordt afgesloten met een terugkoppeling per uitdaging.
Geinteresseerd? Schrijf dan hier in!
MIXpro-abonnee's betalen € 295 in plaats van € 395.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl