Eén bedrijf, vier merken, achtendertig vestigingen

Vijftig jaar Van der Winkel, honderd jaar Breur Ceintuurbaan, het was feest bij Isero. Commercieel directeur André Huizinga en directeur vestigingen Remon van Balken stonden zelf eitjes te bakken voor klanten die aan lange tafels een ontbijtje konden pakken. Wel snel, want ze moeten weer aan de gang. Van Balken: “Terwijl ze aan de balie geholpen werden, bakten wij een eitje.” Het tekent Isero: zakendoen in een gemoedelijke sfeer, maar wel aanpakken. Geen getreuzel, tijd is geld voor de klant, die moet snel weer door kunnen.
Wil je dit exclusieve artikel lezen?
Exclusieve artikelen en achtergrindinformatie op MIXpro.nl zijn alleen beschikbaar voor MIXpro-abonnee’s.
Wil je toegang tot al die exclusieve artikelen en achtergrondinformatie op?
Maak dan een gratis account aan, en sluit een proefabonement af. Dan krijg je een maand lang onbeperkte toegang. Gratis!
Als je meteen een jaarabonnement afsluit, sturen we je ook nog alle komende MIXpro-magazines toe.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.