Klantfrustratie wordt inspiratie

Onlangs interviewde ik de manager van het citizenM hotel op Schiphol. Hij vertelde hoe frustratie kan leiden tot inspiratie. citizenM is geboren uit frustratie over bestaande hotels. Dit inspireerde de Nederlandse oprichter Rattan Chadha. Voordat hij modeketen Mexx verkocht, vlogen hij en zijn designers jaar in jaar uit de wereld over en overnachtten in hotels die niet boden wat zij zochten. Ze kregen te maken met een incheckbalie met een wachtrij, een kille lobby, moesten betalen voor films en hadden in de meeste gevallen zelfs een slecht bed.
Hè, waarom kan ik dit artikel niet lezen?
Sinds afgelopen najaar zijn de exclusieve artikelen en achtergrindinformatie op MIXpro.nl alleen beschikbaar voor MIXpro-abonnee’s.
Wil je ook toegang tot alle exclusieve artikelen en achtergrondinformatie op MIXpro.nl?
Maak dan een gratis account aan, en sluit een proefabonement af. Dan krijg je een maand lang onbeperkte toegang. Gratis!
Als je meteen een jaarabonnement afsluit, sturen we je ook nog alle komende MIXpro-magazines toe.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.