MIXpro sprak Isero-directeuren Remon van Balken en Andre Huizinga in de vernieuwde Van der Winkel-vestiging in Eindhoven. Die is voor 60% shop en voor 40% magazijn. De shop en het klantmagazijn moeten de klant inspireren, hem laten zien wat er allemaal te koop is. Een aantal nieuwe assortimenten viel op.

Zo staat er een impulsstraat vol aanbiedingen die inspelen op het seizoen of de actualiteit. Tegelijkertijd is er ook een fast lane voor klanten die geen boodschap hebben aan inspiratie en snel een doosje kit komen halen. Die willen niet ‘helemaal naar die balie’ en kunnen bij een van  de vele terminals in de shop de order afhandelen. Tegelijkertijd dienen die terminals als informatiemedium voor medewerkers die snel even iets willen opzoeken voor klanten in de shop.

Ook deuren en verf

Opvallend is de grote afdeling werkkleding en pbm’s -typisch Van der Winkel- de deurenpresentatie en een complete verfafdeling met Wijzonols professionele verf, inclusief Kleurenmengmachine. “We hebben niet zo veel schilders als klant, maar we hebben wel veel klanten die schilderen.”

In MIXpro 2016-2 verscheen een compleet artikel over Isero.