Hornbach opent op 14 maart zijn veertiende winkel in Nederland. Met 15.000 m2 is die winkel groter dan alle Zwolse bouwmakrten bij elkaar opgeteld.
Maar Hornbach mikt niet alleen op het consumentenbouwmarktpubliek. De Duitse keten bedient ook heel graag de vakman. "Tijd is een groot goed voor die doelgroep", weet marketingmanager Maarten Post. "Prijs komt bij hen pas op de vijfde plaats. Dus zorgen wij ervoor dat we hen helpen om tijd te besparen." Dat doet Hornbach met een Profi-concept. Dat voorziet onder andere in een Profi-card met een limiet, een online-omgeving, een 'dedicated' Prodi-manager in de bouwmarkt én een professioneel assortiment.
Dat de Zwolse bouwers daar benieuwd naar zijn, bleek wel op de Profi-avond die Hornbach organiseerde voorafgaand aan de eerste openingsdag voor de consument.
Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl