Ook vakhandel denkt in termen van category-management

De bouwmaterialenhandel had lange tijd een achterstand weg te poetsen ten opzichte van de fastmoving-wereld. Eigenlijk ook wel ten opzichte van bouwmarkten, die al eerder om gingen naar het denken in category management-termen. Nu weet ook de vakhandel steeds beter dat spel in de vingers te krijgen van het samenstellen en optimaliseren van productgroepen. Het lijmen- en kittenassortiment is daarvoor steekhoudend bewijs.
Hè, waarom kan ik dit artikel niet lezen?
Sinds afgelopen najaar zijn de exclusieve artikelen en achtergrindinformatie op MIXpro.nl alleen beschikbaar voor MIXpro-abonnee’s.
Wil je ook toegang tot alle exclusieve artikelen en achtergrondinformatie op MIXpro.nl?
Maak dan een gratis account aan, en sluit een proefabonement af. Dan krijg je een maand lang onbeperkte toegang. Gratis!
Als je meteen een jaarabonnement afsluit, sturen we je ook nog alle komende MIXpro-magazines toe.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.