Ook vakhandel denkt in termen van category-management

De bouwmaterialenhandel had lange tijd een achterstand weg te poetsen ten opzichte van de fastmoving-wereld. Eigenlijk ook wel ten opzichte van bouwmarkten, die al eerder om gingen naar het denken in category management-termen. Nu weet ook de vakhandel steeds beter dat spel in de vingers te krijgen van het samenstellen en optimaliseren van productgroepen. Het lijmen- en kittenassortiment is daarvoor steekhoudend bewijs.
Wil je dit exclusieve artikel lezen?
Exclusieve artikelen en achtergrindinformatie op MIXpro.nl zijn alleen beschikbaar voor MIXpro-abonnee’s.
Wil je toegang tot al die exclusieve artikelen en achtergrondinformatie op?
Maak dan een gratis account aan, en sluit een proefabonement af. Dan krijg je een maand lang onbeperkte toegang. Gratis!
Als je meteen een jaarabonnement afsluit, sturen we je ook nog alle komende MIXpro-magazines toe.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.