“Als je met bouwmaterialen begint, is er geen eind aan”

Met een pakket bouwmaterialen biedt Jongeneel haar klanten meer one-stop-shop-service. Aan de ene kant is het een move om de focusgroepen van hout en plaatmateriaal te beschermen. Aan de andere kant opent de keten een enorm omzetpotentieel. We spreken marketingmanager Mascha Nuijens over de achterliggende strategie, productmanager Edith Wolswinkel over de selectie van het pakket en vestigingsmanager Emiel Bronder over de dagelijkse praktijk.
Wil je dit exclusieve artikel lezen?
Exclusieve artikelen en achtergrindinformatie op MIXpro.nl zijn alleen beschikbaar voor MIXpro-abonnee’s.
Wil je toegang tot al die exclusieve artikelen en achtergrondinformatie op?
Maak dan een gratis account aan, en sluit een proefabonement af. Dan krijg je een maand lang onbeperkte toegang. Gratis!
Als je meteen een jaarabonnement afsluit, sturen we je ook nog alle komende MIXpro-magazines toe.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.