‘Groeistrategie via duale distributie’

Het nieuws dat AkzoNobel Nederland een deel van haar Sikkens Centers ging verkopen aan franchisenemers sloeg voor de zomer in als een bom. Nu het stof is neergedaald, maken we de balans op met Dave Koppelaar, sales director trade NL van AkzoNobel. Van de 54 eigen vestigingen zijn er nu 27 overgedragen aan franchisenemers, met de opdracht dat zij het aantal verkooppunten verder uitbreiden. “Onze groeistrategie is gestoeld op duale distributie.”
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.