Vakhandel begint lijm- en kitnavigatie te ontdekken

Bouwprofessionals die de keuze hebben gemaakt voor een lijm- of kitmerk zijn doorgaans moeilijk op andere gedachten te brengen. Productbeschikbaarheid is daarmee eigenlijk belangrijker dan category management of schapnavigatie. Al staat de voorkeurskoker op de bovenste schapplank achteraan, de professional weet die toch wel te vinden. Niettemin laat de vakhandel zien dat er meer belangstelling ontstaat voor het samenstellen en optimaliseren van productgroepen.
Wil je dit exclusieve artikel lezen?
Exclusieve artikelen en achtergrindinformatie op MIXpro.nl zijn alleen beschikbaar voor MIXpro-abonnee’s.
Wil je toegang tot al die exclusieve artikelen en achtergrondinformatie op?
Maak dan een gratis account aan, en sluit een proefabonement af. Dan krijg je een maand lang onbeperkte toegang. Gratis!
Als je meteen een jaarabonnement afsluit, sturen we je ook nog alle komende MIXpro-magazines toe.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.