Uit Hibin's conjunctuurmeting van het najaar van 2016 blijkt dat 43% van de professionele klanten van Hibin-leden zzp’er is of klusbedrijf. Bij VVNH-leden is dat 21%. De ZZP-groep is een groeiende doelgroep, aldus Merkvast-makerteer Wim Bak. Op het MIXpro-congres [Bouwgroothandel Bijeen] sprak Truetalk met een aantal Bouw-zzp'ers. Leerpunt: zij voelden zich niet altijd even serieus genomen.
Daarom ontstaan er ook steeds meer specifieke initiatieven voor deze doelgroep. Zo kwam BMN-oudgediende Herrold Pronk op de Bouwbeurs voor de dag met Bouwboxr. En zo komt Saint-Gobain-Distribution met een spiksplinternieuwe webshop voor die specifieke doelgroep: www.blauw.pro.
Update: begin april 2018 ging de webshop Blauw-pro offline.
Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl