Handel duikt op zzp'er

Handel duikt op zzp'er

Uit Hibin's conjunctuurmeting van het najaar van 2016 blijkt dat 43% van de professionele klanten van Hibin-leden zzp’er is of klusbedrijf. Bij VVNH-leden is dat 21%. De ZZP-groep is een groeiende doelgroep, aldus Merkvast-makerteer Wim Bak. Op het MIXpro-congres [Bouwgroothandel Bijeen] sprak Truetalk met een aantal Bouw-zzp'ers. Leerpunt: zij voelden zich niet altijd even serieus genomen.

Daarom ontstaan er ook steeds meer specifieke initiatieven voor deze doelgroep. Zo kwam BMN-oudgediende Herrold Pronk op de Bouwbeurs voor de dag met Bouwboxr. En zo komt Saint-Gobain-Distribution met een spiksplinternieuwe webshop voor die specifieke doelgroep: www.blauw.pro.

Update: begin april 2018 ging de webshop Blauw-pro offline.

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee