Monitor Bouwgroothandel RMB.jpg

A-merken en Private Labels in de Bouwgroothandel

Op basis van de werkelijke 2020-verkoopcijfers uit de Monitor Bouwgroothandel van RMB Data verkoopdata maakt Patrick Langley de balans op van ontwikkelingen in productgroepen en merken. “Wat opvalt is dat over het totale aanbod, het aantal merken bijzonder groot is. In vergelijking met de detailhandel zelfs extreem groot. Probeer in zo’n versnipperde markt maar eens een flinke positie op te bouwen.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee