Würth bouwt aan landelijk netwerk van shops

Met een leger aan vertegenwoordigers staat Würth misschien vooral bekend als direct-seller in automotive, metaal en installatie. Maar de groep realiseert intussen ook al 20% van zijn omzet in de bouw. Niet alleen via die vertegenwoordigers, ook met een webshop en een app en bovendien met steeds meer shops. Ze hebben er nu 34 en streven naar een landelijk netwerk waarbinnen iedere klant binnen 20 minuten bij Würth kan zijn. In de nieuwe flagship-store in Den Bosch bespreken we die omnichannel-strategie.
Wil je dit exclusieve artikel lezen?
Exclusieve artikelen en achtergrindinformatie op MIXpro.nl zijn alleen beschikbaar voor MIXpro-abonnee’s.
Wil je toegang tot al die exclusieve artikelen en achtergrondinformatie op?
Maak dan een gratis account aan, en sluit een proefabonement af. Dan krijg je een maand lang onbeperkte toegang. Gratis!
Als je meteen een jaarabonnement afsluit, sturen we je ook nog alle komende MIXpro-magazines toe.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.