Grenzen tussen klussende consument en professional vervagen

Nu de omzetten weer een stijging laten zien voor de doe-het-zelfwinkels en voor de bouwgroothandel, is het goed om te kijken welke ontwikkelingen zich voordoen. Want dat de verdeling van de omzet over de verschillende klantgroepen sinds de crisis ingrijpend is veranderd, is wel duidelijk. In Nederland en in het buitenland zijn er volop ontwikkelingen en initiatieven, waarbij de grenzen tussen de professionals en de klussende consumenten vervagen. Dat geeft bedreigingen, maar biedt ook kansen. In dit artikel zet MIX een aantal ontwikkelingen op een rij.
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.